Monday, April 11, 2011

FeveRet ~



sejak menjak dua menjak nie
aku suke wat post cenggini kan?
haha
aku pon tataw asl
over ke ?? haha
btw,arini ni cite sikit psl bende2 feveret aku
yg mmg xkn lari dr kehidupan aku 
hehe

first , binatang  ~

hah ! aku xleh tgk binatang2 yg comel..siyes aku geram thp max..mmg suke sgt bak kate org2 tua...org2 mude kate "suke gile vav*" !! haha...aku akn pk nk peluk ciom je binatang2 nie! almost semua binatang aku rse nk bele termasuk lah singa,ular,harimau,gajah...semuanye comel !!! well...aku suke pegi zoo !! :D


      
mereka comel ! :)

second, comic ~

asl aku pegi ape kedai yg ade comic jee aku akn beli...tp bukan lah comic utopia ke kreko ke...bukan yg mcm tuh..aku ske comic anime...bhse inggeris ke bhse melayu sume aku sapu....gempak starz aku mmg layan..lawak kampus,seleb dan komik cintan2 yg lain...tapi kebyknnye bhse melayu jee...english mhl sikit...xde duet lah ! :(  comic aku byk tp byk jugak hilg sbb org bce pastu letak sepah sepah ! :'(

semestinya aku ade semua ini

ini juga ! :)


third, lolipop ~

comel an aku ? haha...aku suke gile lolipop yg bulat2 besar pelagi tuh(gmbr spt dibwh)..sedap ! bole save mkn lame2 jugak...lolipop biase2 je pon aku suke mkn ga...yg 20 sen tuh la...sedap ape...janji lolipo...sume aku tibai ! ramai tatau kan feveret aku yg nie ? hah..sbb aku terpakse kurgkan mkn lolipop..mak aku marah T.T

seperti yg dimaksudkan di atas..haha


forth, kucing ~

my cats la semestinye...xkn cats org len lak aku nk jdkan feveret kan ? ape bezenye ngan "binatang" kat atas tuh....? haissshhh...beze lah! sbb kucing2 ni aku bele...binatang2 tuh aku suke...haha..sape yg paling aku syg ? CEPLOS dh tentu..then,BATMAN n GENDUT..mereka la penawar duka ~ pelok cium jgn ckp...dlm bdn aku dh byk bulu dorg...kotor ? hah ! ade aku kesah ?? haha

fifth, ais kosong ~

haha...mcm klaka kan ? tp ni lah hakikatnye...ais kosong ialah feveret aku ! dimana mana aku minum aku akn mintak ais kosong...klu mintak air lain pon,aku akn ttp mintak ais kosong sbg side drink...aku xleh hidup tanpa ais kosong (over !!) haha.. i luv skyjuice !!!! hahaha

sixth, antik ~

aku ske n bercita cita nk kumpulkan rg antik kat umah aku...skang ni xde duet....huhuu...xmampu nk beli...kete antik,basikal antik,telepon 3310...mne nk cr lagi nset 3310...haishh...menyesal aku rosakkan 3310 sbb nk beli nset baru dulu....sgt menyesal !!!


seventh, model kecik ~

model bukan manusia ek...maksud aku model2 spt bngunan,basikal,or ape bende yg dikecikkan...siyes cute...aku suke mainan mcm tuh...lagi2 yg mcm barbie punye rumah tuh..selalu gak aku cilok masuk toyRus tuk lepaskan geram...yela...mak aku bukannye bg aku beli...mcm budak2 katenye...haissshhh...tp dh suke ! nk wat cmne...huhuhu...




eighth, aiskrim batang ~

aku xske aiskim yg mcm 'cornetto love perhaps' tuh,cone asikem...aku cme suke aiskem btg jee...aiskem btg yg 20 sen tuh terutamanya..aiskem roket..aikem traffic light....tuh antara feveret r..aku bole mkn sampai suploh btg sekali mkn...klu aku tgh lapar lah...mkn sampai kenyang ! haha..tp aku xmkn sgt aiskem yg mcm aiskem mcd tuh..aiskem yg cepat mencair...cepat muak ! huhu

  
contoh contoh aiskem aiskem yg aku xmkn 

 
antara aiskem yg aku SUKE makan ! :D

ninth , kasut ~


sejak menjak ni baru aku taw yg sbnrnye aku ade minat yg sgt mendalam terhdp heels,wedges,stilleto n kasut yg cantek cantek belake...maybe im turning to be a real woman..ouch ! haha...semakin mendewasakan dr n semakin bersifat kearah keperempuanan...tp siyess...aku sgt suke kasut..lbey2 lagi kasut tgi..bile masuk kedai kasut.....waaa...rambang mata...tp xbeli sbb xseswai pki tuk g kelas..huhu...='(


 

                





ni je la kowt yg aku plg suke skali...
byk bende yg aku suke sbnrnye..
tp suke biase2 jee....
xske mcm yg kat atas atas nie  :)

ttfn ! :D





No comments: