Tuesday, April 19, 2011

oh menanTu ku ~



menantu aku kah ?
hah ! mmg x la kan
klu menantu aku,sape yg kawin ?
ank2 kucing aku?
dorg xyh kawin pon xpe
nafsu binatang ! hahaha


tthen,menantu sape ?
aloloooo
bce lah sampai habis dulu
jgn byk tnye ! :D

my mom share some tips tuk mne2 yg awek mintak hantaran tgi
for who yg nk minang gurl yg *rm10k for hantaran*
ade care tuk tahu die lyk ke tak tuk hantaran sebanyak itu?
meyh aku cite one of the care ek


suh mak ang bwk 10 jenis daun2 or sayur sayur jumpe BAKAL menantu
xkire la daun kucai,sawi,bunga kantan n so on
then,buat 'kuiz'
suh gurl tuh teke sayur sayur tuh satu persatu
salah satu tolah rm1k...


well
bende nie bole wat la BAKAL bpk or mak mertua korg malu tuk letak hantaran tgi2..
klu ank die xde la pandai msk or wat keje rumah lain
btol x ?haha




use it wisely guys !!
ttfn !:D

2 comments:

Erwan Syahril said...

aku sokong kau dayah!! :DD hehehe

hidayah said...

aku pon sokong diri aku sndr...!hahaha