Tuesday, April 12, 2011

what's On mY MiNd ?



whts in on my mind right now ?
nasi ayam macik samingah ?
keropok lekor kedai depan umah ?
baju pasar malam yg cute ?
or jiran sblh umah aku ?


ok tettt! mase dh tamat
xyh sebok sebok nk teke lagi
sudah sudah la tuh


kawan  kawan baik aku lah 
........
MUNIE ngan WARUL !
x..x...xrindu pon dorg
sje nk teringat
x bole ? haha


ok fine ! aku tipu
mmg aku rindu kat dorg
tp rindu sikit je pon
xde lah rindu byk sgt ponnnnn


ok ok ok !!
aku ngaku aku tipu lagi
aku rindu gile r !
puas hati ?? haha


my pesanan kepada dua budak selekeh gile nie ;

tlg lah jgn buat keje bodoh dgn terjun bangunan or langgar traffic light walaupon mslh menimpa mcm tangga jatuh atas batu (ok fine ! peribahasa aku failed ) ..

 jgn pk kn sgt mslh korg yee..konsentrate kat final tuh..lg penting..

for munie..bia la xde org nk kwn ngan kite...kite kan ade sesame sndr...kan ? hehe..bukannye dh xde org lgsg nk kwn ngan kaw..kaw maseh byk kwn...jgn risaw yee ;)

then,final jgn stress sgt...jgn pakse diri....nt habuk pon ta masuk..blaja la dgn ketenangan yg penuh dan  melambangkan jati diri anak malaysia (ok..ape kne mengene ?) xyh kesah la org len tuh yee...buat btol btol taw !

abes final korg kite meroyan merojan(?) nk ? sumpah aku rindu ! aku ade lah simpanan sikit2 tuk jalan jalan ngan korg...aku save taw...(agak takabbur disini..haha)

p/s : aku jrg kol sbb aku malu..hahaha..tp korg lah plg aku rindu xrindu.. ;)


ttfn ! :D



No comments: